گروهی از هواداران استقلال معتقدند بازیکنان این تیم تعصبی به پیراهن تیمشان ندارند و متوجه نیستند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند

هواداران استقلال

به گزارش همشهری آنلاین پس از کسب نتایج ضعیف تیم استقلال، برخی هواداران این تیم در فضای مجازی اقدام به آنفالو کردن صفحات بازیکنانشان کردند.

پس از شکست‌های متوالی آبی پوشان، برخی هواداران استقلال به دلیل اینکه بازیکنانشان روی فوتبال تمرکز ندارند و برخی از آنها در صفحات مجازی با گذاشتن تبلیغات، کسب درآمد می‌کنند و حتی بعضی از آنها در فضای مجازی پاسخ انتقادات هواداران را به شکل تندی می‌دهند تصمیم به آنفالو کردن آنها گرفتند و سایر صفحات هواداری را به این امر تشویق کردند تا بازیکنان استقلال تنبیه شوند و تمرکز بیشتری روی تمرینات و مسابقات این تیم بگذارند.
به نقل از خبر ورزشی این گروه از هواداران استقلال معتقدند بازیکنان این تیم تعصبی به پیراهن تیمشان ندارند و متوجه نیستند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند و برد و باخت استقلال، برایشان مهم نیست. به همین دلیل برای موفقیت تیمشان تلاش نمی‌کنند.

تیم استقلال در ادامه روند ناکامی‌های خود، در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مقابل خیبر شکست خورد. پیش از این دیدار، استقلالی‌ها مقابل النصر عربستان و ذوب آهن اصفهان نیز شکست خورده بودند که این نتایج باعث عصبانیت هواداران این تیم شد.

کد خبر 895043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    3 0
    با این تیم کنونی مربیان نتیجه ای نخواهند گرفت بهترین راه استفاده از جوانان تیم و بها دادن به انهاست که مربی از هم اکنون روی انها کار کند تا برای لیگ بعد اماده شوند وگرنه بخاری از این بازیکنان بلند نمیشود